Thursday, August 9, 2012

הגבלת אדסנס רק לאתרים שלך


כאשר התוכן שלך מופץ באתרים אחרים ואלי אפילו אתה לא יודע על כך ,אתה עלול למצוא את עצמך מארח מודעות אדסנס באתרים אחרים, ללא ידיעתך, ואפילו אתה יכול להרוויח כסף בדרך מקרה, כאשר זה מתרחש,אבל בסופו של דבר אתה עלול להיות מגורש מתוכנית אדסנס אם האתר המארח את מודעות המו"ל שלך הכוללים זיהוי גוגל אדסנס לא תאמו את תנאי השירות של תוכנית אדסנס של גוגל.

קראתי לראשונה על כך כאשר יוצרי נושאים וורדפרס היה מזהה שותף ה-אדסנס שלך ​​מקודד את התוספים או ערכות נושא שהוא ייצר, כך שהם מקבלים חלק מההכנסות של מודעות אדסנס מקודד בפוטר תחתונה האתר, או את התוסף כי הפר כל חלק% מההכנסות ממודעות אדסנס, מראה את תעודות הזהות שלהם על ידי סיבוב מזהה השותף שלך בחלק מהזמן.

הם הוחרמו, כאשר האתרים השתמשו נושא לא נעים שלהם / תוסף שגרם חשבון אדסנס שלך ​​נאסר וזה עלה להם חלק גדול מההכנסה וכל חשבון אדסנס שלך ​​נאסרה ולא רק באתר האסור עלפי התוכנית.

כדי לסייע בהגברת האבטחה של חשבון אדסנס שלך ​​ולדעת בדיוק מה אתרי האינטרנט המשרתים מודעות אדסנס, עליך להזין את ההגדרות ולהציג את ההגדרות שלך ב-חשבון גוגל אדסנס שלך.
כנס לחשבון אדסנס שלך-->Account settings--->Access and authorization--->Sites authorized to show ads



כאן תוכלו לדפדף עד שתמצא את הגישה בסעיף אישור בתצורה של חשבונך.

אתה רוצה לבדוק מהם האתרים המורשים כדי להציג את המודעות עם הקוד אדסנס שלך, ולאחר מכן להוסיף את כל שמות התחום שקיבלו מזהה ב אדסנס שלך. אם יש לך תוכן שמופץ באתר שלא שלך אבל אתה עדין רוצה "לאשר" אותו כאן המקום גם להכניס את הדומיין שלו.


עכשיו שמור את השינויים ולבדוק אדסנס שלך ​​כל יום או יומיים. אתה יכול לראות תצוגה כזו מדי פעם:


משמעות הדבר היא כי אתרים אחרים, בנוסף המסמיך את מודעות אדסנס כדי מזהה השותף שלך, אל תשכחו ללחוץ ולסקור אתרים אישור או (אם אתם מכירים וסומכים עליהם ) או לדחות את האתרים הללו באמצעות זיהוי השותף שלך. לא
לקבל את כל רווחי אדסנס מאתרים אלה, אבל לא תוכל להציג מודעות אדסנס מזהה שלו ולא להיות בסכנת נאסר.

שים לב שאתה יכול לראות, Bing.com Google.com וכמה מנועי החיפוש של גוגל ואם אתה משתמש ב-אדסנס לחיפוש. יהיה עליך לאפשר את האתרים הללו, כדי שהמודעות יופיעו בתוצאות החיפוש ואתה תמיד יכול לקבל אותם.

אתה גם רוצה לאפשר גישה ל-Google תרגום, כמו חלק מהמשתמשים עשויים לבקר את הבלוג שלך ממדינה אחרת / שפה תרגום של הבלוג שלך.

כיצד להגן על חשבון אדסנס שלך

כמה בלוגרים אחרים יש הגבלות על אתרים יכולים להציג מודעות אדסנס שלך?

כמה מכם מצאו אתרים אחרים שאתה לא יודע על השימוש מזהה השותף שלך?

קרא עוד :

No comments:

Post a Comment